استعمال از رنگ‎های آرایشی
نوشته شده توسط : علیپور

ورژن تازه قانون ها آرایشی بهداشتی اتحادیه اروپا بوسیله پارلمان اروپا آپدیت شده‌است. این ورژن مشتمل بر مقررات به کارگیری از نانو ذرات در مواد آرایشی بهداشتی و قانون ها دشوار‎گیرانه برای حفظ از حیوان ها در قبال این مواد میباشد.

بهترين مارك پنكيك
استعمال از رنگ‎های آرایشی به غیر از رنگ موی در ایالات متحده مسلما می بایست پایین چک سازمان مربوطه ساخت شوند. هر کشوری، سازمانی برای ارزیابی بر ایجاد و به کارگیری از مواد آرایشی بهداشتی دارااست که در ایالات متحده سازمان خوراک و داروی این مرزوبوم (FDA) این وظیفه را بر عهده داراست. به غیر از رنگ این مواد، در بقیه مورد ها، این سازمان آلرژی متعددی را نشان نمی‌دهد و تنها در مواقعی که یک مال موجب آلودگی دور و اطراف زیست و یا این که حیوان ها شود و دارنده بسته بندی ضعیف و سوای برچسب تندرست باشد اقداماتی را جهت پرهیز یا این که جریمه شرکت خالق آن می‎نماید.
مخاطرات احتمالیمعمولا پژوهش ها درخصوص مواد نو تشکیل دهنده محصول ها آرایشی بهداشتی موجب همهمه و دعوا در خصوص آن می شود به خصوص در شرایطی‌که تاثیرات و عواقب استعمال از آن ماده نامعلوم باشد.
استعمال از محصول ها آرایشی ممکن میباشد خطراتی را در‌پی داشته باشد که به دنبال به چندین آیتم آن اشاره می کنیم. یکی این خطرها به کارگیری از ریمل مژه دیرین ‌میباشد. بعضا از ریمل‎ها دارنده موادی میباشند که به فرمالدهید تبدیل می‌گردد. فرمالدهید از پرورش باکتری‎ها خودداری می کند. البته ریمل‎های کهن‌ ایجاد فرمالدهید نمیکنند و به باکتری‎ها اذن می دهند به رویش خویش ادامه دهند. به همین برهان سفارش میگردد که ریمل خویش را هر چندین ماه یکبار ردوبدل فرمایید.
مواد حافظ بیشتر‌ای که در تولید ها آرایشی و بهداشتی به عمل می‌رود نیز به عبارتی چیزی میباشد که طولانی تر مصرف‌کنندگان را نگران می نماید. آنها برای نماید کردن فرایند پرورش باکتری‌ها به فعالیت میروند و قدمت تولیدها را ارتقا می دهند. به کارگیری از مواد حفظ کننده میتواند از تولید آلرژی‎‌های پوستی و جراحت داخل شدن به نقاط حساس رخ مثل دیده دوری نماید. با این وجود این مواد حفظ کننده شیمیایی می تواند منجر به وجود داخل شدن آلرژی‌های آلرژیک شود بعلاوه اکثری از این مواد حفظ کننده دارنده بوهای توانا و آزاردهنده‌ای میباشند.ویسی فرمائید، برای به کار گیری بیش تر لطفا به بخش ارتقا رجوع کنید.

قانون ها و مقرراتضوابط ساخت و استعمال از مواد آرایشی در کشورهای متفاوت گوناگون میباشد البته اضافه کشورها از چند مقررات اثبات برای ممنوع کردن یا این که محدود کردن ترکیبات به فعالیت رفته درین مواد پیروی می نمایند. دو مبداء اصلی برای این ضوابط وجود دارا‌هستند: راهنمای آرایشی بهداشتی اتحادیه اروپا ۷۶/۷۶۸/EEC و لیست مواد تشکیل دهنده تولید ها آرایشی بهداشتی کانادا. در ایالات متحده نیز سازمان FDA وظیفه ارزیابی بر این دستور را بر عهده دارااست ولی قانون ها آن به توجه دو منبع نقل شده وجود ندارد.زنان رومی ‌از ترکیبی دربرگیرنده چربی حیوان، نشاسته و اکسید قلع برای ایجاد تولید ها آرایشی خویش به کارگیری می‎کردند. امروزه ترکیبات این تولیدها از مواد متنوعی بدست می‎آیند. رایج‎ترین این مواد دربرگیرنده آب، سیلیکون و مواد شالوده معدنی میباشد. تولیدات آرایشی امروزه در قالب کرم‎ها، پودرهای فشرده، اسپری‎ها، روغن‎ها و اشکال متنوع دیگری در دکان‎ها جانور می باشند. همینطور برای جلوه‎های گوناگون به پوست، جور مات و یا این که درخشان آن‎ها نیز موجود هست.
رژ لب‎هابه کار گیری از رژ لب به ۵۰۰۰ سال پیش و عصر بابل برمی‎گردد. هنگامی که ثروتمندان جواهرات نصفه قیمتی را خرد کرده و از آن‎ها برای روی لب و یا این که به دور دیده به کارگیری می‎کردند. کلئوپاترا رژ لب منحصر به فرد به خویش را داشت که از سوسک کارمین خرد گردیده بدست می‎آمده که دارنده رنگ‎دانه‎های قرمز رنگ برجسته بوده میباشد.
رنگ قرمز‌رنگ رژ لب‎ها از اکسید آهن بدست می‎آید. هر یک سری اکثری از برندهای پر اسم و رسم از رنگ‎های تصنعی و مصنوعی صنعتی به کار گیری می‎نمایند. در ایالات متحده از هر خصوصی تولید ها رنگ‎های تصنعی و رنگ‎دانه‎ها مثال گرفته گردیده و برای تست به سازمان FDA رسول میشود تا از نگاه خالص بودن و واحد سنجش آلاینده‎ها (که بیش تر از حد مجاز نباشد) به تایید این سازمان رسد. همواره آشفتگی‎هایی بر رمز اثر این مواد وجود داشته؛ مخصوصا در باب رژ لب‎ها که خیر صرفا روی لب تحت عنوان آرایش و پیرایش قرار می‎گیرند، بلکه در زمان میل کردن یا این که نوشیدن وارد دهن هم می‎شوند. از آنجایی که زیر آوردن سطح استاندارد آلاینده‎ها سبب می‎شود که ساخت آن‎ها ذیل تاثیر قرار گیرد و تبعات منفی مثل قاچاق و … به‌دنبال داراست و همینطور چرا‌که سازمان FDA بدین فیض رسیده که‌این استانداردها مشکلی ندارند، ساخت این تولیدات با همین فرآیند ادامه پیدا می‎نماید.
معمولا رنگ‎دانه‎هایی که به خیر و خوبی خرد گردیده باشند (۷ تا ۱۰ میکرومتر) وقتی‌که با روغن کرچک مخلوط شوند و آنگاه با موم ترکیب شوند، فرآورده پایانی که رژ لب میباشد بدست میاید.
رژ لب‎ها در اشکال مختلفی وجود دارا هستند؛ متراکم یا این که غیر متراکم، مات و یا این که درخشان.
عطرهافرهنگ وتمدن شرقی امداد‎های بسیار متعددی در بهتر کردن و گسترش عطرهای غربی نموده است؛ هم توسط بهبود عصاره‎های آیتم به کارگیری برای ایجاد رایحه از روش تقطیر با بخار و هم روش معرفی گونه‎ها و عصاره‎های نو هم پا با مواد تشکیل دهنده خالص. ترکیبات خالص به عمل رفته در عطرها و تکنولوژی تقطیر با بخار به صورت چشمگیری در صنعت بو سازی و صنعت های شیمیایی غرب تاثرگذار بود.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: